نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4740
-
الف
+

«بهاره افشاری»: خوشحالم که نقشم در «او یک فرشته بود» هنوز در ذهن مردم زنده است

«بهاره افشاری» بازیگر «او یک فرشته بود» از ماندگاری نقشش در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «بهاره افشاری» بازیگر سریال «او یک فرشته بود» با انتشار عکسی از گریم خود در این سریال صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

بهاره افشاری با انتشار این عکس نوشت: «آنابل» زمان کودکی شما به یادگار از سریال «او یک فرشته بود». با گریم بی نظیر «نوید فرح مرزی»  که نقش مهمی در تاثیر گذاری نقش برای من و شما داشت و کارگردانی جناب «افخمی» نازنین…شوخی های این روزهای ماه رمضان شما با من که از من به عنوان آنابل کودکی تان یاد میکنید چیزی جز شکرگزاری برای داشتن نقشی که بعد از ١۵ سال هنوز در ذهن شما زنده است برای من ندارد.

«بهاره افشاری» زاده ۱۴ سرطان(تیر) ۱۳۶۳ در شاهرود، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

«بهاره افشاری» برخلاف بسیاری از بازیگران ایرانی در سنین کم بازیگری را آموخت و بعد به سوی حرفه دیزاین لباس علاقه پیدا کرد و در این زمینه فعالیت کرد.

اولین حضور کوتاه او در سریال «مسافر پردردسر» در سال 1384 آن‌قدر از نظر خودش بد و ضعیف بود که دوست ندارد در کارنامه خود از آن اثر یاد کند.

بعد از مدتی توسط «کیانوش عیاری» برای بازی در سریال «روزگار قریب» دعوت شد و همچنان بازیگری را ادامه داد.

سریال «او یک فرشته بود» که سومین تجربه بازیگری‌اش بود او را به اوج شهرت رساند. «بهاره افشاری» در این سریال نمایشی درخشان و به ‌یادماندنی را به عنوان کرکتر یک شیطان داشت و توانست توانایی‌هایش را به اثبات رساند. نقش بانو افشاری در این سریال آنقدر تاثیرگذار بود که هنوز بعد از گذشت 15 سال بسیاری او را با نقش «شیطان» یاد می کنند.

افشاری پس از آن به سینما پیوست و در چند فلم نه‌چندان چشمگیر به ایفای نقش پرداخت اما پس از چند سال با یک نقش جنجالی دیگر به تلویزیون ایران بازگشت.

«فاصله‌ها» نام سریالی است که نام «بهاره افشاری» را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت و تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی آن سال‌ها شد. 

سریال های «مرد نقره‌ای» (1391)، «نیاز» (1394) و «سر دلبران» (1396) و همچنین فلم هایی چون «تسویه حساب» (1386)، «ازدواج در وقت اضافه» (1388)، «پایان‌نامه» (1389)، «دردسر بزرگ» (1389)، «سه درجه تب» (1389) و...در کارنامه هنری این بازیگر به چشم می خورد.

گفتنی است سریال های او یک فرشته بود، روزگار قریب و مرد نقره ای با نقش آفرینی بهاره افشاری از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «او یک فرشته بود»

دانلود سریال «روزگار قریب»

دانلود سریال «مرد نقره ای»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر